Jak firmy mohou zásadně zlepšit své strategie a překonat konkurenci. Vypracovávat strategický plán v náročném a složitém globalizovaném konkurenčním prostředí, aniž byste jej otestovali z hlediska možných reakcí trhu, je totéž jako naslepo vstupovat do minového pole. Jako – obrazně řečeno – spolehlivý detektor kovů může vaší organizaci posloužit metoda válečných her. Zatímco nákladné válečné hry provozované – často s diskutabilními výsledky – velkými poradenskými firmami bývají spíše drženy v tajnosti,... Celý popis
Koupit za 329 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Strategické válečné hry v podnikání
Doprava:
55 Kč
Skladem
329 Kč
Koupit za 329 Kč
Strategické válečné hry v podnikání - Gilad Benjamin
Doprava:
37 Kč
Skladem
329 Kč
Koupit za 329 Kč
Strategické válečné hry v podnikání
Doprava:
55 Kč
Skladem
329 Kč
Koupit za 329 Kč
Strategické válečné hry v podnikání | Benjamin Gilad
Doprava:
45 Kč
Skladem
311 Kč
Koupit za 311 Kč
Popis
Jak firmy mohou zásadně zlepšit své strategie a překonat konkurenci. Vypracovávat strategický plán v náročném a složitém globalizovaném konkurenčním prostředí, aniž byste jej otestovali z hlediska možných reakcí trhu, je totéž jako naslepo vstupovat do minového pole. Jako – obrazně řečeno – spolehlivý detektor kovů může vaší organizaci posloužit metoda válečných her. Zatímco nákladné válečné hry provozované – často s diskutabilními výsledky – velkými poradenskými firmami bývají spíše drženy v tajnosti, kniha Strategické válečné hry v podnikání Benjamina Gilada, předního světového znalce problematiky podnikového zpravodajství a experta na aplikace metody válečných her v podnikové praxi, tuto metodu poprvé podnikatelské a manažerské veřejnosti zpřístupňuje. Giladova kniha (s podtitulem Jak firmy mohou zásadně zlepšit své strategie a překonat konkurenci ji vydává nakladatelství Management Press, váz. 232 str., doporučená cena 399 Kč, z angl. orig. přel. Irena Grusová) vede k lepšímu poznání nejen tržní dynamiky a konkurenčních hrozeb, ale zároveň učí i pronikavému vhledu do vnitřní kultury organizace a do případných vnitřních zájmových či mocenských sporů, které často tvoří největší překážky dosažení úspěšných tržních výsledků. Ukazuje, jaký typ válečné hry – jako nástroje dovolujícího vytváření realistických strategických plánů, resp. testování spolehlivosti již existujících plánů – je vhodný pro vaši organizaci či pro vaši rozhodovací situaci. Ukazuje – krok za krokem – jak připravit, zorganizovat a uspořádat realistickou a nenákladnou válečnou hru, jak poznat dynamiku trhů, modelovat chování a předvídat tahy svých konkurentů s minimem informací a s maximální přesností, a přesvědčivě dokládá, že k tomu, abyste takovou válečnou hru mohli uspořádat, nepotřebujete ani supervýkonné počítače, velké a drahé poradenské firmy, ani doktorát z matematiky. Giladova kniha Strategické válečné hry v podnikání je zkrátka vhodnou příručkou, která vám (vrcholovým vedoucím pracovníkům firem i produktovým manažerům, manažerům značek, vedoucím projektů, marketingovým profesionálům a podnikovým stratégům) umožní být neustále o krok před konkurenty, protože vás naučí: Vyhodnocovat a předjímat změny na vlastních trzích Důkladně prověřovat globální a regionální strategie Rozpracovávat a ověřovat své plány boje s existujícími konkurenty či obrany proti rostoucímu konkurenčnímu ohrožení „Ochránit“ uvedení nových produktů Získávat podporu spolupracovníků, rozpoznávat vlastní slabiny ve znalosti trhů a zformulovat obhajitelný podnikatelský projekt. Benjamin Gilad již déle než dvě desetiletí vede válečné hry pro přední světové firmy v řadě odvětví, které působí ve všech světadílech. Učil strategii na School of Management při Rutgers University, je zakladatelem a prezidentem The Academy of Competitive Intelligence a průkopníkem teorie a praxe konkurenčního zpravodajství ve Spojených státech. Doktorát získal v oboru ekonomických věd, je držitelem titulu MBA a bakalářského titulu (studium psychologie a filosofie). Žije v Boca Raton na Floridě.
Parametry
Žánr | naučné |
Rok vydání | 2010 |
Nakladatelství | Management Press |
Autor | Benjamin Gilad |
Počet stran | 232 |
Výrobce | Management Press |
Vazba | Pevná bez přebalu matná |
Jazyk | české |
Váha | 412 gramů |
ISBN | 978-80-7261-216-1 |